Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Indexadores
    • Indexadores
    • Métricas
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 30 No 2 (2025): Jul/Dez - Comunicação e Educação: conexões do nosso tempo

DOI: https://doi.org/10.35168/1980-5276.UTP.interin.2025.Vol30.N2
Published: 2025-07-01

Editorial

  • Editorial
    Aline Vaz, Sandra Fischer
    1
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Apresentação
    Clóvis Teixeira Filho, Eduardo Fofonca, Douglas Calixto
    2-6
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Educommunication ecosystems emancipatory social practice at the intersection of education, communication and Technologies
    Katia Andrea Silva da Costa, Ademilde Silveira Sartori
    7-21
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • O Protagonism in networks and autonomous learning
    Verônica Daniel Kobs
    22-37
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • The Concept of Digital Education A Systematic Review
    Gabriel Maia, Nelia Rodrigues Del Bianco
    38-56
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Mediatization and Everyday School Life what is the role of media literacy in the education of young people and adults?
    Iris Menezes de Jesus, Walcéa Barreto Alves
    57-75
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Media literacy, citizenship and the fight against misinformation among São Paulo’s Youth
    Isabela Afonso Portas, Egle Müller Spinelli
    76-91
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Educational transmedia expansion and TikTok in the Advertising course practices of an extension project with the film A dog’s will
    Rafael José Bona
    92-106
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Regimes of interaction on YouTube a sociosemiotic analysis of interactional practices in the Univesp TV comments
    Carlos Henrique Sabino Caldas, Priscila Kalinke da Silva, Luiz Antonio Feliciano, Levi Henrique Merenciano
    107-122
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • The Ludovicense Radio and Socio-Environmental Educommunicative Practices
    Jefferson Saylon Lima de Sousa, Carlos Benedito Alves da Silva Junior, Rosinete de Jesus Silva Ferreira, Jorge Leandro Martins Sousa
    123-144
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • Community Communication and Educommunication as a mobilizing technology and youth participation a case study of Vozes Daqui de Parelheiros and Memórias em Rede
    Jade Gonçalves Castilho Leite, Claudemir Edson Viana, Gabriel Razo da Cunha, Giulia Beatrice Pimentel
    145-157
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
  • A knowledge of us all contributions of marginal experiences in the production of academic knowledge
    Felipe Messias
    158-173
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))

Artigos Livres

  • Acts, Motives, Reactions Psychic Minutes and the Structure of a Scientific Narrative on Psychology
    João Martins Ladeira
    174-188
    • PDF (Português (Brasil))
    • EPUB (Português (Brasil))
Open Journal Systems
Language
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Português (Brasil)
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
About this Publishing System